Filtry

Filtry podstawowe

Oferty z portali

Filtry szczegółowe

Oferty z zakresu*:

* Wyświetlone zostaną jedynie oferty, w których Ogłoszeniodawca uwzględnił odpowiednie informacje

Doradca Klienta

Nationale-Nederlanden

Łódź

Aplikuj

Opis stanowiska

Nationale-Nederlanden jest liderem na rynku ubezpieczeń na życie i emerytur. Oferujemy proste i zrozumiałe produkty, dzięki którym zabezpieczamy przyszłość naszych Klientów i ich bliskich. Działamy uczciwie, a Klientom oferujemy zawsze rzetelne porady z myślą o ich przyszłości. Wierzymy, że wspólna praca owocuje lepszymi wynikami.


 


Jeśli chcesz dołączyć do organizacji, w której swoich Klientów i Pracowników traktujemy tak, jak sami chcemy być traktowani aplikuj już dziś.


 


Jako Doradca Klienta w naszym zespole aktywujesz:


  • Pracę w stabilnej instytucji finansowej o ugruntowanej pozycji na rynku.

  • Profesjonalne szkolenie i wdrożenie do pracy, w ramach których nauczymy Cię profesjonalnego pozyskiwania Klientów, badania ich potrzeb oraz sprzedaży produktów ubezpieczeniowych.

  • Atrakcyjne i konkurencyjne wynagrodzenie.

  • Bogaty pakiet benefitów (m.in. karta sportowa, opieka medyczna).

  • Pracę w dobrej atmosferze i zgranym zespole.

  • Wsparcie doświadczonego Menedżera, który pomoże Ci stać się profesjonalistą na rynku ubezpieczeń.

  • Szansę na rozwój i realizację celów zawodowych (realną możliwość objęcia stanowiska menedżerskiego).

Wymagania

Jako Doradca Klienta będziesz:


  • Odpowiadał/a za sprzedaż produktów firmy wśród Klientów indywidualnych i biznesowych z zachowaniem najwyższych standardów sprzedaży.

  • Doradzał/a Klientom najlepsze rozwiązania ubezpieczeniowe i inwestycyjne dopasowane do ich potrzeb.

  • Monitorował/a zmiany zachodzące na rynku finansowo - ubezpieczeniowym.

  • Realizował/a nowe standardy sprzedaży oparte na precyzyjnym badaniu potrzeb Klienta;

  • Docierał/a do nowych Klientów oraz przygotowywał/a oferty handlowe.

Oferujemy

Czego potrzebujesz, aby aktywować nowe wyzwania:


  • Doświadczenia w sprzedaży i obsłudze Klienta.

  • Zdolności komunikacyjnych, otwartości i zaangażowania.

  • Zainteresowania tematyką finansową, ubezpieczeniową i bankową.

  • Bardzo dobrej organizacji pracy i swobody w działaniu.

  • Odporności na stres, umiejętności pracy pod wpływem stresu

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
26.05.2017

Branża / kategoria:
Finanse / Bankowość, Sprzedaż / Obsługa klienta

Kontakt