Filtry

Filtry podstawowe

Oferty z portali

Filtry szczegółowe

Oferty z zakresu*:

* Wyświetlone zostaną jedynie oferty, w których Ogłoszeniodawca uwzględnił odpowiednie informacje

Podinspektor / inspektor ds. analiz w Oddziale Nadzoru Właścicielskiego w Biurze Nadzoru Właścicielskiego w Departamencie Dysponowania Mieniem

Urząd Miasta Łodzi

Łódź

Aplikuj

Opis stanowiska

podinspektor/inspektor
ds. analiz
w Oddziale Nadzoru Właścicielskiego
w Biurze Nadzoru Właścicielskiego
w Departamencie Dysponowania Mieniem



Wymagania

Wymiar czasu pracy: 1 etat – pełen wymiar czasu pracy


Numer ewidencyjny naboru: 180/DM-BNW.I/2/VIII/2018


Data publikacji ogłoszenia: 13 sierpnia 2018 roku


Termin składania ofert: 23 sierpnia 2018 roku


Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych: < 6 %

Oferujemy

Warunki pracy na stanowisku:



  • siedziba Biura – ul. Piotrkowska 104 (budynek nie jest przystosowany dla osób z dysfunkcją narządu ruchu),

  • praca przy komputerze,

  • praca w pozycji siedzącej,

  • możliwa praca poza siedzibą Biura, w tym w siedzibach spółek z kapitałowym udziałem Miasta Łodzi,

  • dyspozycyjność.


Do zakresu zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało w szczególności:



  • opiniowanie pod względem ekonomicznym dokumentów związanych z udziałem Miasta Łodzi w spółkach, m.in. dokumentów na Zgromadzenia Wspólników/Walne Zgromadzenia, sprawozdań finansowych, planów rzeczowo-finansowych, programów strategicznych, planów naprawczych i restrukturyzacji spółek,

  • analiza skutków finansowych i prawnych dla Spółek i Miasta Łodzi związanych z zaciąganiem zobowiązań przez spółki z kapitałowym udziałem Miasta Łodzi,

  • cykliczne gromadzenie i analizowanie danych ekonomiczno-finansowych i statystycznych dotyczących spółek z kapitałowym udziałem Miasta Łodzi na potrzeby m.in. Biura, Prezydenta Miasta Łodzi, Rady Miejskiej w Łodzi, w tym prowadzenie zestawień i przygotowywanie prezentacji danych,

  • stała współpraca w Oddziale ze stanowiskami ds. nadzoru z zakresu zadań Oddziału,

  • gromadzenie i opracowywanie danych ekonomiczno-finansowych dotyczących spółek m.in. na potrzeby bilansu skonsolidowanego i ratingu Miasta Łodzi,

  • przygotowywanie opinii ekonomicznych w zakresie zasadności i skutków prywatyzacji, tworzenia, łączenia, podziału, likwidacji spółek,

  • wykonywanie kontroli w spółkach z kapitałowym udziałem Miasta Łodzi, zgodnie z upoważnieniem Prezydenta Miasta Łodzi,

  • opracowywanie na polecenie przełożonego projektów planów finansowych, sprawozdań budżetowych, zmian do budżetu w zakresie zadań Biura,

  • opracowywanie na polecenie przełożonego prognozy i planu zamówień publicznych Biura i jego weryfikacja, wprowadzanie do rejestru zamówień publicznych wydatków do 30 tys. euro dotyczących Biura,

  • prowadzenie na polecenie przełożonego ewidencji finansowo-księgowej dochodów i wydatków Biura, w tym zaangażowania wydatków,

  • wykonywanie na polecenia przełożonych – innych zadań pozostających zakresie właściwości Oddziału.


Wymagania niezbędne/konieczne:



  • posiadanie obywatelstwa polskiego lub posiadanie obywatelstwa innego niż Polska państwa Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom, na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego, przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,

  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

  • niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

  • nieposzlakowana opinia,

  • wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych wykraczających poza wymóg ustawowy, a zawartych w dokumentach składanych w związku z naborem, dla potrzeb niezbędnych dla jego realizacji i dokumentacji,

  • wyrażenie zgody, w przypadku wyłonienia do zatrudnienia, na przetwarzanie danych osobowych wykraczających poza wymóg ustawowy, a zawartych w dokumentach składanych w związku z naborem, na czas realizacji umowy o pracę,

  • wykształcenie wyższe o kierunku ekonomia lub finanse i rachunkowość lub informatyka i ekonometria lub zarządzanie albo wykształcenie wyższe magisterskie ze specjalnością finanse publiczne lub finanse i inwestycje lub rachunkowość lub controling albo wykształcenie wyższe magisterskie oraz ukończone studia podyplomowe z zakresu finansów i rachunkowości lub z zakresu rachunkowości zarządczej i controlingu lub z zakresu analizy ekonomicznej,

  • staż pracy: w przypadku stanowiska podinspektora staż pracy nie jest wymagany, w przypadku stanowiska inspektora wymagany jest minimum 3-letni staż pracy,

  • znajomość ustaw: o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, o rachunkowości,

  • znajomość zasad funkcjonowania samorządu terytorialnego i procedur administracyjnych (Kpa),

  • znajomość Strategii Zintegrowanego Rozwoju Łodzi 2020+,

  • umiejętność biegłej obsługi komputera (MS Office),

  • umiejętność obsługi urządzeń biurowych,

  • umiejętność czytania i analizowania sprawozdań finansowych podmiotów prawa handlowego oraz dokonywania analiz ekonomiczno-finansowych tych podmiotów.


Wymagania dodatkowe:



  • doświadczenie zawodowe na stanowisku związanym z dokonywaniem analiz ekonomiczno-finansowych podmiotów prawa handlowego,

  • ukończony kurs z zakresu prowadzenia księgowości,

  • ukończony kurs z zakresu rachunkowości.

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
12.09.2018

Branża / kategoria:
Administracja publiczna / Służba cywilna, Finanse / Bankowość, Księgowość / Audyt / Podatki

Kontakt