Filtry

Filtry podstawowe

Oferty z portali

Filtry szczegółowe

Oferty z zakresu*:

* Wyświetlone zostaną jedynie oferty, w których Ogłoszeniodawca uwzględnił odpowiednie informacje

Architekt Korporacyjny

Orange Polska S.A.

Łódź Ul. Chóralna 2

Aplikuj

Opis stanowiska


  • Projektowanie rozwiązań technicznych z obszaru Contact Center przy współpracy z jednostkami biznesowymi oraz rozwojowymi

  • Realizacja wdrożeń w obszarze systemów Contact Center

  • Współpraca z dostawcami zewnętrznymi w zakresie realizowanych projektów i utrzymania

  • Czynny udział w utrzymaniu środowisk Contact Center

  • Uczestnictwo w projektach zapewniających rozwój kompetencji w obszarze Contact Center

  • Zapewnienie bezpieczeństwa utrzymywanych rozwiązań

Wymagania


  • Pełniłeś rolę architekta systemów Contact Center

  • Zarządzałeś systemami dystrybucji połączeń głosowych, mail, chat, systemami IVR

  • Współpracowałeś z dostawcami w zakresie utrzymania i rozwoju

  • Zarządzałeś produktami Genesys Engage, centralami Avaya,

  • Masz doświadczenie w konfiguracji innych systemów CC opartych o Asterisk, freeswitch

  • Posiadasz umiejętność poruszania się po systemach Windows, Linux,

  • Umiesz pisać zapytania SQL

  • Posługujesz się językiem angielskim na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację

Oferujemy


  • Prywatną opiekę medyczną

  • Kartę sportową bez limitów

  • Pracowniczy program emerytalny

  • Przestrzeń do inicjatywy

  • Pracę z inspirującymi i ciekawymi ludźmi

  • Realne wyzwania na co dzień

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
27.02.2019

Branża / kategoria:
Informatyka / Administracja, Informatyka / Programowanie, Telekomunikacja

Kontakt