Filtry

Filtry podstawowe

Oferty z portali

Filtry szczegółowe

Oferty z zakresu*:

* Wyświetlone zostaną jedynie oferty, w których Ogłoszeniodawca uwzględnił odpowiednie informacje

Młodszy / Starszy Specjalista ds. Zamówień

Łódzka Spółka Infrastrukturalna sp. z o.o.

Łódź

Aplikuj

Opis stanowiska

Co dla Ciebie przygotowaliśmy?


  • Profesjonalne wdrożenie, wiemy jak zadbać o dobry start.

  • Wsparcie załogi poprzez wymianę wiedzy i doświadczeń.

  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę oraz pakiet socjalny.

  • Zadbamy również o Twoją przyszłość poprzez indywidualne podejście do Twojego rozwoju m. in. poprzez uczestnictwo w certyfikowanych szkoleniach.

  • Pracę w niekorporacyjnej atmosferze, wśród ludzi, którzy lubią ze sobą pracować i spędzać czas.

  • Podczas rozmowy kwalifikacyjnej poznasz swojego przełożonego, który opowie Ci czym dokładnie będziesz się zajmować i z kim będziesz pracować.

Wymagania

Czym będziesz się zajmować?


  • Przeprowadzanie postępowań o udzielenie zamówień zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień w ŁSI sp. z o.o. oraz aukcji elektronicznych na platformie aukcyjnej.

  • Pełnienie funkcji sekretarza komisji przetargowych, w tym:

    • opracowywanie dokumentów niezbędnych do wszczęcia i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia,

    • sporządzanie protokołów postępowań o udzielenie zamówień publicznych i sektorowych wraz z załącznikami,

    • obsługa administracyjno-biurowa komisji przetargowych.



  • Przygotowywanie umów zgodnych z treścią wybranych ofert oraz SIWZ wraz z załącznikami.

  • Przesyłanie Urzędowi Publikacji Unii Europejskiej wymaganych przepisami ogłoszeń w celu ich publikacji oraz zamieszczenie ogłoszeń w Biuletynie Zamówień Publicznych.

  • Obsługa strony internetowej ŁSI w zakresie zamówień publicznych – zamieszczanie dokumentów.

  • Prowadzenie rejestru zamówień do 30 tys. Euro.

  • Opiniowanie umów pod katem ich zgodności z ustawą prawo zamówień publicznych i innych przepisów prawa.

  • Współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi w zakresie niezbędnym dla właściwego wykonania powierzonych czynności.

Oferujemy

Czego od Ciebie oczekujemy?


  • Wykształcenie: wyższe.

  • Staż pracy: min. 1 rok w pracy na stanowisku związanym z udzielaniem zamówień publicznych.

  • Znajomość ustawy prawo zamówień publicznych i aktów wykonawczych wydanych na jej podstawie.

  • Doświadczenie w przeprowadzaniu postępowań o udzielenie zamówienia.

  • Bardzo dobra znajomość obsługi komputera w szczególności programów z pakietu MS Office.

  • Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.

  • Niebycie skazanym prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowej.

  • Mile widziane ukończone studia podyplomowe z zakresu zamówień publicznych oraz znajomość obsługi platformy aukcyjnej.


Jakie wynagrodzenie możemy Ci zaoferować?


  • 3.500 – 5.500 brutto

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
09.09.2020

Branża / kategoria:
Administracja publiczna / Służba cywilna, Finanse / Bankowość, Zakupy

Kontakt