Filtry

Filtry podstawowe

Oferty z portali

Filtry szczegółowe

Oferty z zakresu*:

* Wyświetlone zostaną jedynie oferty, w których Ogłoszeniodawca uwzględnił odpowiednie informacje

Technical Artist (secjalista od "mission impossible')

TeamQuest

Łódź

Aplikuj

Opis stanowiska

  • Tworzenie nowych i wspieranie już istniejących materiałów przydatnych przy tworzeniu postaci postaci, enviro assetów, efektów graficznych, shaderów itp.
  • Ścisła współpraca z zespołem graficznym, tak by ich praca wyglądała jeszcze lepiej, rozpoznawaniem problemów i opracowywaniem rozwiązań
  • Rozwijanie narzędzi wspólnie z Unity Developerami, tworzeniem nowych feature'ów
  • Optymalizacja, w tym tworzenie narzędzi diagnostycznych do oceny gry w obecnym stanie, szukaniem rozwiązań poprawiających grę,
  • Implementacja narzędzi ułatwiających integrację zasobów graficznych z aspektami programistycznymi
  • Implementacja narzędzi związanych z renderowaniem i obsługą zasobów graficznych

Wymagania

  • Ukończony przynajmniej jednego projektu komercyjnego
  • Sumienne podejście do wykonywanych zadań
  • Bardzo dobrej znajomości Unity
  • Dobrej znajomości C#
  • Umiejętności pisania rozszerzeń do silnika Unity
  • Rozumienie ograniczeń technicznych, wyzwań sprzętowych i programowych
  • Wiedza z zakresu programowania HLSLlub umiejętności programowania i tworzenia shaderów
  • Umiejętność dzielenia się wiedzą
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów
  • Zapał do gamedevu
  • Znajomość j. angielskiego i polskiego w mowie i piśmie


Dodatkowe atuty:

  • Znajomość oprogramowania: After Effects, Photoshop, Blender, Cinema 4D, zBrush, Maya lub Houdini FX
  • Znajomość TDD
  • Znajomość wzorców projektowych i SOLID
  • Umiejętność programowania w Parze
  • Znajomość mob programmingu
  • Znajomość systemu kontroli wersji Git

Oferujemy

  • Wynagrodzenie uzależnione od doświadczenia i umiejętności
  • Dowolna forma współpracy (umowa o pracę, B2B, umowa o dzieło, umowa zlecenie)
  • Możliwa całkowita praca zdalna lub w jednym z naszych biur (Warszawa lub Rzeszów)
  • Wpływ na całokształt produkcji - gry tworzy u nas cały team, a Twój feedback będzie wartościowy
  • Elastyczny czas pracy z core hours 11-16
  • Kraftową kawę i świeże owoce w biurze

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
22.10.2020

Branża / kategoria:
Informatyka / Programowanie

Kontakt