Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
specjalista do spraw Łączności i Informatyki Zespół ds. Łączności i Informatyki
ul. Targowa 22 99-200 Poddębice
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
Pełnienie funkcji koordynatora Zespołu ds. Łączności i Informatyki;
Zarządzanie siecią teleinformatyczną na poziomie powiatu oraz realizowanie strategii i polityki bezpieczeństwa systemów teleinformatycznych na podstawie wytycznych Wydziału Łączności i Informatyki KWP w Łodzi;
Administrowanie stroną internetową tut. jednostki i uaktualnianie danych.
Konfigurowanie, nadawanie odpowiednich uprawnień oraz nadzór nad prawidłową eksploatacją sprzętu teleinformatycznego na terenie powiatu;
Techniczna obsługa systemów policyjnych;
Wdrażanie i rozwój informatyki w komórkach i jednostkach organizacyjnych Policji powiatu poddębickiego;
Wprowadzanie, przetwarzanie i udostępnianie informacji zgromadzonych w bazach danych znajdujących się w policyjnych i pozapolicyjnych systemach informatycznych zgodnie z obowiązującymi zasadami i przepisami;
Przygotowywanie zestawień, analiz oraz sprawozdań na potrzeby Komendy Głównej Policji i Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi w zakresie realizacji projektów i użytkowania systemów teleinformatycznych;
Prowadzenie stosownej dokumentacji związanej z realizacją przydzielonych zadań, ewidencji ilościowej sprzętu teleinformatycznego będącego na wyposażeniu jednostki;
Utrzymywanie w sprawności technicznej systemów i urządzeń łączności teleinformatycznej, szyfrowej i radiotelefonicznej na obszarze działania Komendy oraz zapewnienie podstawowej obsługi technicznej zainstalowanego sprzętu i urządzeń;
Dokonywanie zabiegów konserwacyjnych, okresowego sprawdzania parametrów technicznych, sprzętu i urządzeń łączności oraz naprawa urządzeń łączności i informatyki na miarę możliwości, umiejętności i kompetencji;
Pełnienie funkcji członka Zespołu Inspektora Danych Osobowych;
Warunki pracy
Praca w budynku, praca administracyjno-biurowa, praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy, brak wind/platform dla osób niepełnosprawnych, podjazdy dla osób niepełnosprawnych.
Inne informacje:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%. Dodatkowych informacji dot. naboru udzielają pracownicy Zespołu ds. Kadr i Szkolenia tel: 47 845 22 48.
Proponowane wynagrodzenie zasadnicze wg mnożnika 1,5825 kwoty bazowej ( 3 215,58 zł brutto miesięcznie) + dodatek za wysługę lat.
Zachęcamy do składania ofert przez osoby niepełnosprawne (z uwzględnieniem informacji dotyczących miejsca i otoczenia organizacyjno – technicznego stanowiska pracy). Uprzejmie informujemy kandydatów/kandydatki, że warunkiem spełnienia wymagań formalnych jest nadesłanie w terminie wszystkich wymaganych dokumentów. List motywacyjny, życiorys oraz wszystkie oświadczenia muszą być opatrzone aktualną datą (korespondującą z datą złożenia dokumentów) oraz własnoręcznie podpisane. Oferty przesłane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data stempla pocztowego). Oferty z upływem okresu archiwizacji zostaną komisyjnie zniszczone. Kandydaci/kandydatki , którzy spełnili wymagania formalne zostaną poinformowani o terminie kolejnego etapu selekcji.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
niezbędne
wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy
doświadczenia zawodowego
pozostałe wymagania niezbędne:
znajomość ustaw: ustawa o Policji
umiejętności: stosowania prawa w praktyce, analitycznego myślenia, analizy i syntezy informacji,
dostęp do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego
Posiadanie obywatelstwa polskiego
Korzystanie z pełni praw publicznych
Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:
CV i list motywacyjny
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
kopię poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r o ochronie informacji niejawnych.
oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru.
Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
Dokumenty należy złożyć do: 2020-10-15 Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów: Zespół ds. Kadr i Szkolenia Komendy Powiatowej Policji w Poddębicach ul. Targowa 22.