Filtry

Filtry podstawowe

Oferty z portali

Filtry szczegółowe

Oferty z zakresu*:

* Wyświetlone zostaną jedynie oferty, w których Ogłoszeniodawca uwzględnił odpowiednie informacje

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Nationale-Nederlanden

Łódź

Aplikuj

Opis stanowiska

Jako Specjalista ds. Obsługi Klienta Nationale-Nederlanden będziesz:


  • odpowiedzialny za sprzedaż produktów firmy wśród Klientów indywidualnych oraz firmowych

  • realizował nowe standardy sprzedaży oparte na precyzyjnym badaniu potrzeb klienta

  • docierał do nowych Klientów oraz współpracował nad pozyskanym portfelem Klientów

  • przygotowywał oferty dla Klientów

  • realizował wyznaczone cele sprzedażowe

Wymagania

Czego potrzebujesz, aby aktywować nowe wyzwania:


  • doświadczenia w sprzedaży i/lub obsłudze Klienta

  • bardzo dobrze rozwiniętych zdolności komunikacyjnych, otwartości, zaangażowania

  • zainteresowania tematyką finansową, bankową

  • bardzo dobrej organizacji pracy, swobody w działaniu

  • odporności na stres, umiejętności pracy pod wpływem stresu

Oferujemy

Co aktywujesz, dołączając do zespołu Nationale-Nederlanden:


  • pracę w stabilnej instytucji finansowej o ugruntowanej pozycji na rynku

  • atrakcyjne i konkurencyjne wynagrodzenie - część stałą 2500 zł brutto + prowizje

  • profesjonalne szkolenie, na którym nauczymy Cię pozyskiwania klientów, profesjonalnego badania ich potrzeb oraz sprzedaży produktów ubezpieczeniowych

  • bogaty pakiet benefitów od początku współpracy

  • wsparcie Menedżera, który uczyni Cię profesjonalistą na rynku ubezpieczeń

  • szansę na rozwój i realizację celów zawodowych (dla najlepszych stanowiska menedżerskie)

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
09.03.2017

Branża / kategoria:
Finanse / Bankowość, Sprzedaż / Obsługa klienta, Ubezpieczenia

Kontakt