Zakres dat
Rezultatów: 122
Oferty pracy: Specjalista ds. Zespołu Service Desk IT
Oferty pracy
Opis stanowiska Twój dzień w PKO Banku Polskim będzie polegał na: przyjmowaniu oraz rejestrowaniu telefonicznych zgłoszeń (awarie, potrzeby związane ze sprzętem, uprawnieniami lub aplikacjami IT) zdal więcej
Oferty pracy: Service Desk Agent with English and French
Oferty pracy
Opis stanowiska We are looking for candidates with: Advanced English and good French Experience in SSC/BPO will be an asset Good knowledge of MS Word, MS Excel, knowledge of SAP will be an advantage W więcej
Oferty pracy: Service Desk Specialist with Slovak
Oferty pracy
Opis stanowiska rozwiązywanie podstawowych problemów technicznych, obsługa i wsparcie klientów w języku słowackim, ścisła współpraca z działem IT, dokładne raportowanie działań. Wymagania znajomość ję więcej
Oferty pracy: Pracownik działu IT
Oferty pracy
Obowiązki: • zarządzanie i administracja systemem klienckimi Windows • HelpDesk (Hardware, SoftWare) - wsparcie dla użytkowników i rozwiązywanie bieżących problemów • kompleksowa opieka nad sprzętem k więcej
Oferty pracy: Konsultant ds. Obsługi Premium
Oferty pracy
nas będziesz mógł wykorzystać swoją energię i entuzjazm do: Obsługi połączeń głosowych serwisu Tech Desk Wsparcia dla usług Office 365 oraz Zdalny IT Serwis Obsługi połączeń głosowych (problemy techniczne) więcej
Oferty pracy: Procurement SSC Project Manager
Oferty pracy
Lead, facilitate and deliver improvement projects Demand manager for our outsourced procurement order desk activities Drive continuous improvement of Source-to-Pay processes and systems Support the Service więcej
Oferty pracy: Specjalista ds. systemów IT
Oferty pracy
projekty dla lidera rynku telekomunikacyjnego Opis zadań na stanowisku: bezpośrednie wsparcie Service Desk wspieranie użytkownika końcowego w codziennej pracy: przyjmowanie zgłoszeń od pracowników w celu [...] informatyki lub teleinformatyki min pół roku doświadczenia na stanowisku informatyk/wsparcie Service Desk biegła znajomość OS Windows 7, Pakietów MS Office 2007/2010/2013 podstawowa znajomość zagadnień sieci więcej
Oferty pracy: Konsultant SAP FI/CO
Oferty pracy
ę systemem SAP (moduł FI/CO) wsparcie użytkownika, rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez Help Desk analizowanie problemów, znajdowanie rozwiązań i konfigurację systemu zarządzanie zmianą, analizę błędów więcej
Oferty pracy: Młodszy Specjalista ds. IT
Oferty pracy
Opis stanowiska utrzymywanie sprawności sprzętu i systemów IT wsparcie użytkowników ( IT Help Desk ) dbałość o bezpieczeństwo danych w systemie tworzenie nowych narzędzi informatycznych i baz danych Wymagania więcej
Oferty pracy: Konsultant ds. wsparcia IT z niemieckim (II linia)
Oferty pracy
Opis stanowiska Tempo rozwoju tej firmy jest ekstremalne. Service desk po okresie 7 lat powiększył personel z jednej osoby na tysiące pracowników. Skala naszego postępu dowodzi, że Łódź jest miejscem, więcej