Zakres dat
Rezultatów: 122
Oferty pracy: Konsultant ds. wsparcia IT z niemieckim (II linia)
Oferty pracy
Opis stanowiska Tempo rozwoju tej firmy jest ekstremalne. Service desk po okresie 7 lat powiększył personel z jednej osoby na tysiące pracowników. Skala naszego postępu dowodzi, że Łódź jest miejscem, więcej
Oferty pracy: Pracownik Działu Help-Desk
Oferty pracy
Opis stanowiska Wybrany kandydat będzie odpowiedzialny za: Serwisowanie systemu informatycznego Zarządzanie uprawnieniami użytkowników Rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez pracowników związanych więcej
Oferty pracy: Specjalista ds. service desk
Oferty pracy
zmianowej (w zakresie pn-pt 7:00 – 19:00 oraz sb 8:00 – 16:00), Doświadczenie w pracy Service Desk / Help Desk / Call Center, Umiejętność prowadzenia rozmów przez telefon, udzielania porad, wykonywania diagnoz więcej
Oferty pracy: Procurement SSC Project Manager
Oferty pracy
Lead, facilitate and deliver improvement projects Demand manager for our outsourced procurement order desk activities Drive continuous improvement of Source-to-Pay processes and systems Support the Service więcej
Oferty pracy: Accounts Payable Specialist - Service Desk
Oferty pracy
University degree); 1 year of professional experience on a similar role (experience in customer service desk would be an advantage) Excel, Word and Outlook professional working competency; Knowledge of SAP would więcej
Oferty pracy: Pracownik wsparcia technicznego IT (Help Desk)
Oferty pracy
Opis stanowiska Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Przyjmowanie zgłoszeń serwisowych związanych z systemami informatycznymi Świadczenie wsparcia technicznego dla pracowników więcej
Oferty pracy: Service desk agent z językiem niemieckim
Oferty pracy
Opis stanowiska Firma o zasięgu międzynarodowym, z rozwiniętymi strukturami i możliwościami rozwoju poszukuje osób na stanowisko: Konsultanta I linii wsparcia technicznego z komunikatywnym językiem an więcej
Oferty pracy: Konsultant ds. wsparcia IT z niemieckim (II linia)
Oferty pracy
Opis stanowiska Tempo rozwoju tej firmy jest ekstremalne. Service desk po okresie 7 lat powiększył personel z jednej osoby na tysiące pracowników. Skala naszego postępu dowodzi, że Łódź jest miejscem, więcej
Oferty pracy: Release Manager
Oferty pracy
roli Koordynatora / Kierownika Projektu IT – mile widziane Doświadczenie w pracy w obszarze Service Desk / Support dla dużej organizacji Bardzo dobra znajomość języka angielskiego Posiadanie Certyfikatu więcej
Oferty pracy: Konsultant ds. wsparcia IT z niemieckim (II linia)
Oferty pracy
Opis stanowiska Tempo rozwoju tej firmy jest ekstremalne. Service desk po okresie 7 lat powiększył personel z jednej osoby na tysiące pracowników. Skala naszego postępu dowodzi, że Łódź jest miejscem, więcej