Zakres dat
Rezultatów: 122
Oferty pracy: Agent Specjalny ds. Helpdesku
Oferty pracy
wsparcie użytkowników w rozwiązywaniu problemów technicznych codzienna współpraca z drugą linią HelpDesk bieżący kontakt z językami obcymi Oferujemy: atrakcyjne benefity pozapłacowe, zgodne z Twoimi pre więcej
Oferty pracy: Specjalista ds. wsparcia IT (II linia)
Oferty pracy
środowisku Szkolenia wprowadzające w zakres czynności Doświadczony i wspierający zespół pracowników HelpDesk Swobodny dostęp do najlepszych obiektów sportowych na terenie całej Polski 2000zł za każde polecenie więcej
Oferty pracy: Junior IT Service Specialist
Oferty pracy
troubleshooting of IT related problems of software to hardware; provide stats for periodic Service Desk reports; provide basic in-house training in MS Office and other applications. What you'll need to więcej
Oferty pracy: Konsultant ds. wsparcia IT z niemieckim (II linia)
Oferty pracy
Opis stanowiska Tempo rozwoju tej firmy jest ekstremalne. Service desk po okresie 7 lat powiększył personel z jednej osoby na tysiące pracowników. Skala naszego postępu dowodzi, że Łódź jest miejscem, więcej
Oferty pracy: Service Desk Expert with English
Oferty pracy
Opis stanowiska Dla międzynarodowego centrum SSC w Łodzi poszukujemy kandydatów na stanowsko Specjalisty ds. wsparcia IT z bardzo dobrą znajomością języka angielskiego. Zadania: wsparcie użytkowników więcej
Oferty pracy: Service Desk Agent with French
Oferty pracy
Opis stanowiska Purpose of Role: To provide a single point of contact for users, Dealing with the management of both routine and non- routine incidents, problems and requests, Provision of 1st line su więcej
Oferty pracy: Service Desk Agent with Dutch
Oferty pracy
Opis stanowiska Purpose of Role: To provide a single point of contact for users in Dutch, Dealing with the management of both routine and non- routine incidents, problems and requests, Provision of 1s więcej
Oferty pracy: Client Technical Advisor with German or Czech
Oferty pracy
Knowledge of German and English – fluent (minimum B2) or Czech and English -fluent (minimum B2). Help desk, customer service or support experience will be an asset but is not required - on the job and commercial więcej
Oferty pracy: Konsultant ds. wsparcia IT z niemieckim (II linia)
Oferty pracy
Opis stanowiska Tempo rozwoju tej firmy jest ekstremalne. Service desk po okresie 7 lat powiększył personel z jednej osoby na tysiące pracowników. Skala naszego postępu dowodzi, że Łódź jest miejscem, więcej
Oferty pracy: IT assistant Help Desk with German / Czech
Oferty pracy
Knowledge of German and English – fluent (minimum B2) or Czech and English -fluent (minimum B2). Help desk, customer service or support experience will be an asset but is not required - on the job and commercial więcej