Zakres dat
Rezultatów: 5870
Oferty pracy: Call center-elastyczne godziny pracy.
Oferty pracy
odbieranie połączeń przychodzących, udzielanie informacji oraz wparcie klientów, sprzedaż dodatkowych usług, utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami. Wymagania: komunikatywność, zaangażowanie, inicjatywa więcej
Oferty pracy: Pracownik działu obsługi klienta-praca dla studentów
Oferty pracy
Zadania: obsługa klienta- rozwiązywanie problemów, sprzedaż nowych usług, budowanie długotrwałych relacji z klientami. Wymagania: wysoka kultura osobista, zaangażowanie, komunikatywność, umiejętność pracy więcej
Oferty pracy: Doradca Klienta
Oferty pracy
Klientom w wyborze odpowiedniego sprzętu Kompleksową obsługę Klienta według standardów firmy Sprzedaż usług finansowych i ubezpieczeniowych Jeżeli jesteś osobą, która: Chce się rozwijać i poznawać techniki więcej
Oferty pracy: Administrator sieci LAN/WAN.
Oferty pracy
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie świadczyła usługi w ramach outsourcingu na rzecz naszego klienta – dużej firmy z branży telekomunikacyjnej. Zakres zadań: Realizacja zadań w ramach operacyjnych [...] ią, zarządzanie konfiguracją, zarządzanie zmianą, zarządzanie incydentami/problemami Świadczenie usług profesjonalnych w zakresie utrzymania sieci LAN w Data Center wraz z systemami bezpieczeństwa Zapewnienie więcej
Oferty pracy: Call center-praca stała bądź dodatkowa.
Oferty pracy
odbieranie połączeń przychodzących, udzielanie informacji oraz wparcie klientów, sprzedaż dodatkowych usług, utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami. Wymagania: komunikatywność, zaangażowanie, inicjatywa więcej
Oferty pracy: Pracownik działu obsługi klienta-praca dla studentów
Oferty pracy
Zadania: obsługa klienta- rozwiązywanie problemów, sprzedaż nowych usług, budowanie długotrwałych relacji z klientami. Wymagania: wysoka kultura osobista, zaangażowanie, komunikatywność, umiejętność pracy więcej
Oferty pracy: Pracownik działu obsługi klienta-umowa o pracę
Oferty pracy
Zadania: obsługa klienta- rozwiązywanie problemów, sprzedaż nowych usług, budowanie długotrwałych relacji z klientami. Wymagania: wysoka kultura osobista, zaangażowanie, komunikatywność, umiejętność pracy więcej
Oferty pracy: Call center-elastyczne godziny pracy.
Oferty pracy
odbieranie połączeń przychodzących, udzielanie informacji oraz wparcie klientów, sprzedaż dodatkowych usług, utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami. Wymagania: komunikatywność, zaangażowanie, inicjatywa więcej
Oferty pracy: Pracownik działu obsługi klienta-umowa o pracę
Oferty pracy
Zadania: obsługa klienta- rozwiązywanie problemów, sprzedaż nowych usług, budowanie długotrwałych relacji z klientami. Wymagania: wysoka kultura osobista, zaangażowanie, komunikatywność, umiejętność pracy więcej
Oferty pracy: Księgowa ds. zobowiązań z węgierskim
Oferty pracy
poziomiemB2 • Znajomość języka angielskiego lub polskiego na poziomie B1/B2 • doświadczenia w obszarze usług wspólnych • doświadczenia w zakresie transferu procesów - jako dodatkowy atut • umiejętności pracy więcej