Wejść na K2 i nie spaść czyli komunikacja w kulturze

Nie każde K2 jest trudne do zdobycia - przekonują uczestnicy szkolenia z komunikacji dla pracowników miejskich instytucji kultury.

4 zdjęcia
ZOBACZ
ZDJĘCIA (4)

Jak budować efektywną strategię komunikacji w instytucjach kultury? Jak  wdrażać najskuteczniejsze modele komunikacji w instytucjach i przedsięwzięciach kulturalnych? Jakie są możliwości nowych mediów? Jakie narzędzia mają do dyspozycji specjaliści ds. komunikacji? Jakie trendy dominują obecnie w profesjonalnej komunikacji?

Na te i mnóstwo innych pytań, które rodzą się w  pracy każdego PR-owca i kreatora wizerunku w sferze kultury, odpowiedź poznali uczestnicy pierwszego szkolenia  z cyklu ,,K 2: KULTURA. KOMUNIKACJA".

W sfinansowanych przez Wydział Kultury warsztatach wzięli udział przedstawiciele miejskich instytucji kultury: bibliotek, teatrów, domów kultury i muzeów. Szkolenie przeprowadzili doświadczeni trenerzy: Katarzyna Szustow, Maja Duczyńska oraz Piotr Jędrzejowski z firmy doradczej Szustow.

Na kolejne zapraszamy jesienią.

Salę na szkolenie udostępniła Fabryka Sztuki. Dziękujemy.

Polecane aktualności

Pamięć o Marszałku

Tomasz Walczak / BRP

Z okazji przypadającej 12 maja 89. rocznicy śmierci Marszałka Józefa Piłsudskiego złożono kwiaty… więcej

Odebrano im dzieciństwo. Przywracamy im pamięć.

Tomasz Walczak / BRP

Narodowy Dzień Zwycięstwa - 8 maja to również Święto Dzieci Wojny. W Łodzi, przed Pomnikiem… więcej

Witaj Maj, piękny Maj

Andrzej Janecki / BAM

Mszą św. sprawowaną w intencji Ojczyzny w bazylice archikatedralnej rozpoczęły się wojewódzkie… więcej

Wiwat Biało-Czerwona!

Katarzyna Zielińska / Oddział Dziedzictwa Łodzi

Marsz ze 123-metrową flagą Polski uświetnił obchody Dnia Flagi Rzeczypospolitej Polskiej.… więcej

10. rocznica kanonizacji Papieża-Polaka

Patryk Wacławiak / BAM

W 10. rocznicę kanonizacji Świętego Jana Pawła II – pamiętamy o Honorowym Obywatelu Miasta Łodzi.… więcej

Kontakt