Zakres dat
Rezultatów: 201
BIP: Przyjmowanie i rozpatrywanie skarg dotyczących miejskich centrów medycznych
BIP
widocznym miejscu wywieszone są informacje dotyczące przyjmowania interesantów w sprawie skarg.Szczegółowy zakres skarg:Jeśli skarga dotyczy niewłaściwego zachowania personelu medycznego (np. lekarza, pielęgniarki więcej
BIP: Przyjmowanie zgłoszeń dotyczących spotkania z Prezydentem i Wiceprezydentami Miasta Łodzi oraz Sekretarzem i Skarbnikiem Miasta
BIP
osobiście w Oddziale ds. Skarg Wydziału Zarządzania Kontaktami z Mieszkańcami w godzinach pracy Urzędu Miasta Łodzi.Wydział Zarządzania Kontaktami z MieszkańcamiOddział ds. Skarg90-440 Łódź, ul. Piotrkowska [...] rozpatrywania skarg, wniosków i petycji w Urzędzie Miasta Łodzi oraz rozpatrywania petycji przez miejskie jednostki organizacyjneBrak60 dniInteresanci przyjmowani są również osobiście w Oddziale ds. Skarg Wydziału [...] Prezydent, wiceprezydenci, sekretarz, skarbnik przyjmują wnioskodawców w sprawach skarg i wniosków według ich właściwości rzeczowej.Prezydent przyjmuje wnioskodawców wyłącznie po uprzednim rozpatrzeniu więcej
BIP: Przyjmowanie i rozpatrywanie skarg i wniosków w Urzędzie Miasta Łodzi
BIP
rozpoznania.Przyjęcia interesantów w ramach skarg i wniosków odbywają się w godzinach pracy Urzędu Miasta Łodzi.Wydział Zarządzania Kontaktami z MieszkańcamiOddział ds. Skarg90-440 Łódź, ul. Piotrkowska 153pok [...] ponaglenia.Przyjęcia interesantów w ramach skarg i wniosków odbywają się w godzinach pracy Urzędu Miasta Łodzi.Wydział Zarządzania Kontaktami z MieszkańcamiOddział ds. Skarg90-440 Łódź, ul. Piotrkowska 153pok [...] Ogólne informacje dotyczące skarg i wnioskówPrzedmiotem skargi może być w szczególności zaniedbanie lub nienależyte wykonywanie zadań przez właściwe organy albo przez ich pracowników, naruszenie praworządności więcej
BIP: Przyjmowanie i rozpatrywanie petycji
BIP
składana w interesie podmiotu trzeciego.Wydział Zarządzania Kontaktami z MieszkańcamiOddział ds. Skarg90-440 Łódź, ul. Piotrkowska 153pok. 208, 209, 217Telefoniczna informacja UMŁ - Call Center: +48 (42) [...] Łodzi z dnia 13 marca 2020 r. w sprawie ustalenia zasad przyjmowania, rejestrowania i rozpatrywania skarg, wniosków i petycji w Urzędzie Miasta Łodzi oraz rozpatrywania petycji przez miejskie jednostki o [...] nie dłużej jednak niż o kolejne 3 miesiące.Wydział Zarządzania Kontaktami z MieszkańcamiOddział ds. Skarg90-440 Łódź, ul. Piotrkowska 153pok. 208, 209, 217Telefoniczna informacja UMŁ - Call Center: +48 (42) więcej
BIP: Rozpatrywanie skarg i wniosków dotyczących działalności Zarządu Lokali Miejskich
BIP
enie Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków (Dz. U. 2002 Nr 5, poz. 46)Nie dotyczyBez zbędnej zwłoki, nie później jednak, niż w ciągu więcej
BIP: Przyjmowanie, rozpatrywanie i udzielanie odpowiedzi na petycje i wnioski o udostępnienie informacji publicznej, dotyczące zakresu działania Zarządu Lokali Miejskich
BIP
Łodzi z dnia 13 marca 2020 w sprawie ustalenia zasad przyjmowania, rejestrowania i rozpatrywania skarg, wniosków i petycji w UMŁ oraz rozpatrywania petycji przez miejskie jednostki organizacyjnezarządzenie więcej
Aktualności: Harcerska 8/10. Raport ze spotkania
Aktualności
zakończenie spotkania jedna z mieszkanek odczytała wszystkie postulaty. Raport opracował: Oddział ds. Skarg Wydziału Zarządzania Kontaktami z Mieszkańcami UMŁ 08.11.2021 r. więcej
Aktualności: Inwestycja przy ul. Harcerskiej - raport z 1 spotkania
Aktualności
drodze do i ze szkoły, wynikającego ze zwiększenia obwodów szkolnych. Raport opracował: Oddział ds. Skarg Wydziału Zarządzania Kontaktami z Mieszkańcami UMŁ 01.10.2021 r. więcej

