POLITYKA JAKOŚCI URZĘDU MIASTA ŁODZI
Misją Urzędu Miasta Łodzi jest najwyższa jakość w wypełnianiu zadań publicznych w sposób zgodny z wymaganiami prawa oraz rozwój pracowników, a także stworzenie i rozwijanie warunków wpływających na profesjonalną i przyjazną obsługę mieszkańców i wszystkich klientów Urzędu.
W celu zapewnienia skutecznej realizacji Polityki jakości w Urzędzie Miasta Łodzi wyznacza się następujące cele:
- Wdrożenie wysokich standardów świadczenia usług publicznych.
- Zapewnienie otwartej i przejrzystej polityki informacyjnej Urzędu, a także doskonalenie komunikacji pomiędzy klientami a Urzędem.
- Rozwój innowacyjnych rozwiązań zarządczych i technicznych, szczególnie w zakresie nowoczesnych metod komunikacji i technologii informatycznych, mających wpływ na bliskość i łatwość dostępu do świadczonych usług.
- Zapewnienie profesjonalnej, ciągle doskonalonej kadry pracowniczej, która w sposób rzetelny realizuje powierzone zadania, stosując zasady etyki zawodowej.
Jako narzędzie realizacji postawionych celów Prezydent Miasta Łodzi deklaruje stosowanie i doskonalenie systemu zarządzania jakością zgodnego z normą PN-EN ISO 9001:2015.
Prezydent Miasta Łodzi deklaruje także zapewnienie właściwych zasobów oraz własne zaangażowanie i wsparcie dla realizacji celów wynikających z niniejszej polityki jakości.
Do pobrania
- Certyfikat ISO 9001 Certyfikat uzyskany przez UMŁ 18 listopada 2022 r. ważny do 2025 r. Kliknij, by pobrać lub otworzyć dokument. 322 KB