Zakres dat
Rezultatów: 819
Strony: Godziny pracy Urzędu Miasta Łodzi
Strony
00 Wtorek : 8.00 - 17.00 Środa : 8.00 - 16.00 Czwartek : 8.00 - 16.00 Piątek : 8.00 - 16.00 Oddział Call Center w Wydziale Zarządzania Kontaktami z Mieszkańcami - telefoniczna informacja UMŁ: Poniedziałek więcej
Strony: Obsługa informacyjno-kancelaryjna Urzędu
Strony
Zarządzania Kontaktami z Mieszkańcami Oddział ds. Informacyjno-Kancelaryjnej Obsługi Mieszkańców /Oddział Call Center Łódzkie Centrum Kontaktu z Mieszkańcami Sala obsługi Łódź, ul. Piotrkowska 110 (wejście od [...] poniedziałek, środa, czwartek, piątek od godz. 8.00 do godz. 16.00; wtorek od godz. 8.00 do godz. 17.00 Call Center - telefoniczna informacja UMŁ tel.: +48 (42) 638-44-44 godziny pracy: poniedziałek, środa, więcej
Aktualności: 800 190 590 - Telefoniczna Informacja Pacjenta
Aktualności
miesięcznie. Jeden wspólny numer dla całego kraju to pierwszy etap wprowadzanych zmian. Nowa idea call center w NFZ wykracza daleko poza samo informowanie. Docelowo Telefoniczna Informacja Pacjenta będzie więcej
Aktualności: Międzynarodowy Dzień Wolontariusza w Łodzi
Aktualności
podpisaliśmy umowy i którzy są aktywni. Wolontariusze zrealizowali 98 zleceń (tych zarejestrowanych przez Call Center Senior, część seniorów po pierwszym kontakcie z wolontariuszem, już nie zgłasza swoich potrzeb [...] maseczki i płyny dezynfekujące. Natomiast seniorzy potrzebujący pomocy powinni zgłaszać swoje potrzeby na Call Center Senior. To specjalny numer stworzony tylko na potrzeby seniorów. Pod tym numerem 42 638 55 więcej
Aktualności: Ponad 200 zgłoszeń zrealizowanych w ramach Miejskiego Wolontariatu
Aktualności
Wolontariat działa w prosty sposób: wystarczy zadzwonić na urzędowy numer Call Center, czyli: 42 638 55 00. Mieszkaniec potrzebujący pomocy, kontaktuje się w ten sposób z jednym z urzędników. Ten – przyjmując [...] której godzinie będzie na miejscu. Realizuje zakupy, przynosząc je do domu, a na koniec, daje znać do Call Center, że potrzebujący mieszkaniec uzyskał pomoc. Bywa też tak, że mieszkańcy, kontaktują się już więcej
Aktualności: Miejski Wolontariat w walce z koronawirusem w Łodzi
Aktualności
iach, ale także każdy mieszkaniec. Mieszkańcy, którzy potrzebują pomocy, powinni dzwonić na numer Call Center, czyli: 42 638 55 00. Nasz pracownik przyjmuje zgłoszenie i sprawdza w bazie wolontariuszy więcej
Aktualności: W Łodzi startuje miejski wolontariat
Aktualności
wyniku zarażenia covid, unikali takich miejsc i pozostali w zdrowiu – dodaje Agata Kobylińska. Numer Call Center Senior, który został stworzony specjalnie dla seniorów, pod którym seniorzy mogą zarówno zgłosić więcej
Aktualności: 3 tygodnie pracy łódzkich wolontariuszy. Jak wygląda ich praca w praktyce?
Aktualności
umowy i kontaktują się z seniorami. Wolontariat działa w bardzo prosty sposób – senior dzwoniąc na call center, zostawia informacje o swoich potrzebach, o tym w jakiej dzielnicy mieszka, a to my szukamy [...] Ewa Hornach, wolontariuszka, która zgłosiła się do drugiej edycji wolontariatu, jako pierwsza. Numer Call Center Senior, który został stworzony specjalnie dla seniorów, pod którym seniorzy mogą zarówno zgłosić więcej
Wydarzenia: RENDER_PRESS – cykl wydarzeń wokół zinów w Akademickim Centrum Designu
Wydarzenia
Scheiblera – siedziby Muzeum Kinematografii, Muzeum Książki Artystycznej oraz Pracowni Portretu. --- OPEN CALL – TARGI ZINÓW I WYDAWNICTW DŹWIĘKOWYCH & DRUKOWANYCH do 06.12.2024 : https://forms.gle/g6FkiyJ1ZaFb3QRq8 [...] h: 60 PLN / PAY WHAT YOU CAN ! SOBOTA, 14.12.2024 __TARGI WYDAWCÓW w godzinach 12:00–19:00 – OPEN CALL __DŹWIĘK I OBRAZ – A/V w godzinach 18:00–20:00 (30 min na każdy koncert). Wydarzenie audiowizualne [...] Kontakt: Wiktoria Fibor fibor.wiktoria@gmail.com __TARGI WYDAWCÓW w godzinach 13:00–17:00 – OPEN CALL __OGÓLNODOSTĘPNY STÓŁ WARSZTATOWY – ZRÓB SOBIE KSERO I ZŁÓŻ ZINA w godzinach 13:00–17:00. Ostatni więcej
Aktualności: Łodzianie podbijają amerykański rynek ubezpieczeń
Aktualności
Tradycyjne porównywarki to głównie sprytne narzędzia do schwytania klienta i przekazania jego danych do call center, które następnie „nęka” klienta dopóki nie sprzeda mu nowej polisy. Od samego początku chcieliśmy więcej

