Zakres dat
Rezultatów: 4302
Oferty pracy: Office Manager
Oferty pracy
Opis stanowiska Zadania / obowiązki: koordynowanie pracą biura i podległych Konsultantów; planowanie działań podległego zespołu; działania sprzedażowe- samodzielne pozyskiwanie nowych Klientów; utrzym więcej
Oferty pracy: Office Assistant
Oferty pracy
Opis stanowiska WHAT WE EXPECT FROM YOU? Good knowledge of Office (Word, Excel, Power Point) Fluent English is a must Ability to solve problems Flexibility, diligence and excellent organization of work [...] Experience in administration position will be additional asset WHAT WILL YOU DO IN MOBICA: Organizing the office work flow together with other Admin staff members Active participation in the operational tasks of [...] relationships with key Mobica Departments Maintain excellent working relationships with the Head Office and facilitate proper flow of information between all branch offices Implementation of other tasks więcej
Oferty pracy: Specjalista ds. rekrutacji z j. francuskim (home office)
Oferty pracy
swojego Klienta poszukuje kandydata na stanowisko Specjalisty ds. rekrutacji z j. francuskim (home office). Zadania: - Pozyskiwanie i selekcja kandydatów z branży budowlanej i przemysłowej do pracy na terenie [...] Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub współpracę z osobą prowadzącą własną działalność - System home office - Atrakcyjne zarobki ( gwarantowaną podstawę oraz premię uzależnioną od wyników pracy ) - Pracę w więcej
Oferty pracy: Office Coordinator for Italian market
Oferty pracy
biegłej znajomości j. angielskiego biegłej znajomości j. włoskiego dobrej znajomości narzędzi MS Office (w szczególności programu Excel) wysoko rozwiniętych umiejętności interpersonalnych proaktywności więcej
Oferty pracy: Back-Office Specialist with Dutch
Oferty pracy
For the international SSC in center of Lodz we are seeking candidates for the position of the Back-Office Specialist speaking Dutch language. Duties: Identifying preliminary root cause and contacting responsible więcej
Oferty pracy: Assistant to Project Management Office
Oferty pracy
will join the company’s structure on PMO Assistant position. Your tasks will include supporting PMO office and working closely with Project Managers on a daily basis . You will be responsible for following [...] multitasker and team player with excellent communication and interpersonal skills. Very good MS Office (Excel, PowerPoint) is required. Experience in working with PM tools (Microsoft Project, PPM, Prince2 więcej
Oferty pracy: Office Manager – Pracownik biurowy
Oferty pracy
wewnątrz biura Obsługa urządzeń biurowych Wymagania: Umiejętność obsługi programów z zakresu pakietu MS Office Wykształcenie wyższe Doświadczenie w pracy w branży: obsługa klienta, sprzedaż lub bankowość Prawo więcej
Oferty pracy: Office Manager – Pracownik biurowy
Oferty pracy
wewnątrz biura Obsługa urządzeń biurowych Wymagania: Umiejętność obsługi programów z zakresu pakietu MS Office Wykształcenie wyższe Doświadczenie w pracy w branży: obsługa klienta, sprzedaż lub bankowość Prawo więcej
Oferty pracy: Back Office Treasury
Oferty pracy
Opis stanowiska Zadania: • Księgowanie transakcji bankowych w systemie SAP • Udział w zamknięciu miesiąca • Przygotowywanie raportów dotyczących zawierania kontraktów terminowych w Excel "u • Ewaluacj więcej
Oferty pracy: Back Office Treasury
Oferty pracy
Zadania: • Księgowanie transakcji bankowych w systemie SAP • Udział w zamknięciu miesiąca • Przygotowywanie raportów dotyczących zawierania kontraktów terminowych w Excel "u • Ewaluacja kont bankowych więcej

