Zakres dat
Rezultatów: 574
Aktualności: Wirtualne biuro czy tradycyjny najem? 5 różnic, które musisz znać!
Aktualności
lub jego wynajmu musisz uwzględnić też wydatki na wyposażenie, czy bieżące artykuły biurowe. Nie zapominaj o pracownikach. Nawet jeśli nie zdecydujesz się na duży zespół, to jednak absolutnym minimum w przypadku [...] Koszty Zasadniczą różnicą pomiędzy wirtualnym biurem a tradycyjnym najmem powierzchni biurowej są koszty, które poniesiesz. Wynajem stacjonarnej przestrzeni to zdecydowanie większy wydatek, tym bardziej [...] się najczęściej w nowoczesnych budynkach . Jeśli zdecydujesz się na tradycyjny najem przestrzeni biurowej, na ogół musisz zaakceptować gorszy standard, mniej atrakcyjną lokalizację i utrudnione połączenie więcej
Oferty pracy: Wizytator
Oferty pracy
komunikatywność, czynne prawo jazdy kat. B. Oferujemy praca administracyjno-biurowa w wykorzystaniem komputera i urządzeń biurowych, zadania wykonywane w siedzibie oraz poza siedzibą firmy, wyjazdy służbowe [...] związanych z organizacją procesu dydaktycznego, dokonywanie oceny pracy dyrektorów oraz innych pracowników w oddziałach szkoły, współpraca z dyrektorami oraz koordynatorami regionalnymi, zbieranie i analiza więcej
Oferty pracy: Wsparcie IT
Oferty pracy
· Wsparcie techniczne w obszarze IT dla pracowników Wymagania: · Bardzo dobra znajomość architektury PC, systemów operacyjnych MS Windows 7-10 oraz programów biurowych · Znajomość zagadnień związanych z LAN więcej
Aktualności: Wsparcie dla bezrobotnych z niepełnosprawnością. Szkolenia, staże, stypendia
Aktualności
stażowym, które wynosi 1460 zł oraz stypendium szkoleniowym w wysokości 700 zł. Organizujemy szkolenia: biurowe, księgowe, kosmetyczne czy kucharskie – w zależności od predyspozycji zawodowych. Naszym partnerem [...] Black World. To miejsce, w którym osoby widzące mogą doświadczyć, jak to jest być osobą niewidomą. Pracownikami tej firmy są właśnie osoby niewidome i słabowidzące. Kończące tam staż mają szansę zatrudnienia więcej
Strony: Wyróżnieni Odznaką "Za Zasługi dla Miasta Łodzi"
Strony
nauczyciel historii i pracownik Wojewódzkiej Biblioteki Publicznej im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Łodzi. Z samorządem łódzkim związany jest od początku jego istnienia, jako pracownik Biura Prasowego i [...] samorządu. Jako pracownik Miejskiego Przedsiębiorstwa Geodezyjnego w Łodzi zorganizował techniczny przebieg procesu regulacji stanów prawnych gruntów położonych na terenie Łodzi. Jako pracownik Urzędu Miasta [...] Wilmańskiego. Pan Marek Kmiecik – całe swoje życie zawodowe, jak i społeczne, związał z Łodzią. Jest pracownikiem niepedagogicznym w przedszkolu miejskim. Od dwóch kadencji pełni funkcje ławnika sądowego w wydziale więcej
Aktualności: Zajezdnia Helenówek nie do poznania! Pierwsze efekty budowy Zakładu Techniki MPK Łódź [ZDJĘCIA]
Aktualności
będzie mogła być prowadzona w systemie dwuzmianowym, przy łącznym zatrudnieniu 200 pracowników produkcyjnych i 25 biurowych. więcej
Aktualności: Zajezdnia Helenówek zmienia się w Zakład Techniki MPK Łódź. Prace są już na półmetku [ZDJĘCIA]
Aktualności
będzie mogła być prowadzona w systemie dwuzmianowym przy łącznym zatrudnieniu 200 pracowników produkcyjnych i 25 biurowych. Zajezdnia Helenówek, znajdująca się obecnie przy ul. Zgierskiej 256, powstała w więcej
Aktualności: Zakończono ważny etap budowy Bramy Miasta
Aktualności
około 27 800 mkw nowoczesnej powierzchni biurowej, czyli tyle, ile liczyłyby dwa budynki Textilimpexu - mówi Krzysztof Wilczek, dyrektor regionalny w spółce biurowej Skanska. Elewacja obu budynków składających [...] - Brama Miasta osiągnęła już docelową liczbę kondygnacji biurowych i góruje nad Nowym Centrum Łodzi. W najbliższym czasie będziemy pokrywać pierwszy biurowiec wyjątkową kortenowo-szklaną elewacją. W połowie [...] jeden przecięty na pół budynek, otwierający przyjezdnym wejście do centrum Łodzi. Do dyspozycji pracowników i mieszkańców oddany zostanie otwarty plac z małą architekturą, miejskie kawiarnie, otoczone zielenią więcej
Aktualności: Zamiast 23 lokalizacji na terenie całej Łodzi - cały urząd w jednym miejscu, w centrum miasta?
Aktualności
Łodzi. – Mieszczą się one w budynkach, które w większości nie są przystosowane do pełnienia funkcji biurowych. Często są to również budynki zabytkowe. Koszty funkcjonowania urzędu w tych lokalizacjach są ogromne [...] obsługę mieszkańców, a z drugiej strony ograniczy koszty funkcjonowania urzędu, dając jednocześnie pracownikom UMŁ odpowiedni standard pracy. Chcemy wybudować nowy urząd w partnerstwie publiczno-prywatnym. więcej
Strony: Zamówienia publiczne wszczęte przed 15 marca 2010
Strony
2009-04-21 Dostawa artykułów biurowych dla potrzeb Ośrodka Szkoleniowego UMŁ w 2009 r. pobierz SIWZ >>> pobierz załączniki (.zip) >>> 2009-04-21 Dostawa artykułów biurowych, chemicznych, elektrycznych i [...] pobierz SIWZ >>> pobierz załączniki (.zip) >>> 2007-08-29 Zakup artykułów biurowych i piśmiennych oraz papieru do urządzeń biurowych dla Delegatury Łódź–Widzew i USC UMŁ pobierz SIWZ >>> 2007-08-28 Wykonanie [...] ch nieruchomości gruntowych pobierz SIWZ >>> 2007-02-20 Dostawa mebli i krzeseł biurowych ,wyposażenia, wózków biurowych pobierz SIWZ >>> pobierz załącznik (.zip) >>> pobierz modyfikację treści SIWZ ( więcej

