Zakres dat
Rezultatów: 32198
Strony: Wywiady ze specjalistami
Strony
Maciej Mazerant (Purpose) kategoria: Wywiady ze specjalistami Dobre i nośne hasło „Łódź kreuje” proponuję rozwinąć do „Łódź kreuje i produkuje”, a w skali kraju może zaplanować kampanię pod hasłem: „Wyprodukowane [...] Kreatywne ożywienie 14.09.2015 10:41 Maciej Mazerant (Purpose) kategoria: Wywiady ze specjalistami Łódź ogarnęła rewitalizacyjna gorączka. Słowo rewitalizacja odmieniane jest na wszystkie sposoby, wyko [...] TAKIEGO? 14.04.2015 10:57 Maciej Mazerant (Purpose) kategoria: Wywiady ze specjalistami Zmieniająca się Łódź, to fakt. Są mieszkańcy, dla których te zmiany są od dawna wyczekiwane, są również i Ci, dla których więcej
Strony: Kampanie wizerunkowe
Strony
Kampanie wizerunkowe Kampanie zrealizowane przez Miasto Łódź w oparciu o „Strategię promocji i komunikacji marketingowej Marki Łódź na lata 2010-2016” więcej
Strony: Projekty UE
Strony
informacyjna - Łódź - Dobrze mieszkać PL Fiszka informacyjna - Łódź - Dobrze mieszkać EN Fiszka informacyjna - Łódź - IT PL Fiszka informacyjna - Łódź - IT EN Fiszka informacyjna - Łódź - R&D Fiszka i [...] informacyjna - Łódź - R&D EN Fiszka informacyjna - Łódź - Produkcja PL Fiszka informacyjna - Łódź - Production EN Fiszka informacyjna - Łódź - Biznes EN Fiszka informacyjna - Łódź - BPO SSC Fiszka informacyjna [...] informacyjna - Łódź - Edukacja PL Fiszka informacyjna - Łódź - Education EN Fiszka informacyjna - Łódź - Historia PL Fiszka informacyjna - Łódź - Dialect EN Fiszka informacyjna - Łódź - TLS Fiszka informacyjna więcej
Aktualności: Tamizo architekci
Aktualności
Łódź to miejsce, gdzie świadomie zdecydowaliśmy się zostać. Mieliśmy kilka propozycji wyjazdu, jednak zdecydowaliśmy się świadomie, że zostaniemy tutaj, dlatego, że Polska to kraj gdzie jest dużo do zrobienia [...] miasta przemysłów kreatywnych? Czy według was to miasto daje perspektywy na rozwój architektury? A.: Łódź to takie miejsce, w którym świadomie zdecydowaliśmy się zostać. Mieliśmy kilka propozycji wyjazdu [...] świadomie zdecydowaliśmy, że zostaniemy tutaj, ponieważ Polska to kraj, w którym jest dużo do zrobienia. A Łódź tym bardziej [śmiech]. Tutaj nasz potencjał ma więc po prostu większą skalę i możliwość zaistnienia więcej
Strony: Publikacje i media
Strony
2018 4 MB Łódź Kreuje Innowacje nr 4 (20) 2018 2 MB Łódź Kreuje Innowacje nr 3 (19) 2018 3 MB Łódź Kreuje Innowacje nr 16 2 MB Łódź Kreuje Innowacje nr 15 2 MB Łódź Kreuje Innowacje nr 14 2 MB Łódź Kreuje [...] Innowacje nr 13 3 MB Łódź Kreuje Innowacje nr 12 2 MB Łódź Kreuje Innowacje nr 11 2 MB Łódź Kreuje Innowacje nr 10 2 MB Łódź Kreuje Innowacje nr 9 3 MB Łódź Kreuje Innowacje nr 8 3 MB Łódź Kreuje Innowacje [...] Innowacje nr 7 2 MB Łódź Kreuje Innowacje nr 6 2 MB Łódź Kreuje Innowacje nr 5 2 MB Łódź Kreuje Innowacje nr 4 2 MB Łódź Kreuje Innowacje nr 3 2 MB Łódź Kreuje Innowacje nr 2 4 MB Łódź Kreuje Innowacje nr 1 3 MB więcej
Strony: Aktualności sektora kreatywnego w Łodzi
Strony
czerwca 2020 Car-Bone i Łódź ważnym punktem na mapie miłośników klasycznych aut Porsche 30.06.2020 14:07 Wojciech Markiewicz / BKSiDŁ kategoria: przemysły kreatywne Biznes Łódź, za sprawą sukcesów młodej [...] 13:54 Karolina Szamburska / BPKSiT kategoria: Aktualności kulturalne przemysły kreatywne Rewitalizacja Łódź Buduje Trwają prace nad budową Centrum Komiksu i Narracji Interaktywnej w południowej części kompleksu więcej
Strony: 2013 W Łodzi będzie głośno
Strony
znaleźli się tacy wykonawcy jak: Eric Clapton, Green Day czy Leonard Cohen. W ramach kampanii promującej Łódź pod hasłem „W Łodzi będzie głośno". Przygotowano 250 billboardów w największych miastach Polski (m [...] Zdanowska. - Możemy być z tego dumni. Chcemy tą radością podzielić się z całą Polską i pokazać ze Łódź jest miastem w którym jest naprawdę głośno. Do którego warto przyjechać. Na koncert światowych gwiazd [...] kulturą, muzyką, wydarzeniami rozrywkowymi. Kolejnym elementem kampanii została akcja „Rzuć się w Łódź", w ramach której przed najważniejszymi koncertami w Atlas Arenie hostessy oraz pracownicy Centrum więcej
Strony: 2012 Łódź Kreuje
Strony
2012 Łódź Kreuje Biuro Promocji, Turystyki i Współpracy z Zagranicą w lutym 2012 roku rozpoczęło realizację projektu pod nazwą „ Promocja Marki Łódź – Centrum Przemysłów Kreatywnych ” współfinansowanego [...] realizacji projektu pn. „Promocja Marki Łódź – Centrum Przemysłów Kreatywnych” zrealizowano następujące działania: · Realizacja filmu i czterech spotów promujących Łódź jako Centrum Przemysłów Kreatywnych [...] 796 332,24 zł brutto. Działania marketingowe oraz promocyjne miały na celu wzrost świadomości Marki Łódź w ujęciu Centrum Przemysłów Kreatywnych . „ Promocja marki to długotrwały proces, który musi być spójny więcej
Strony: Projekty edukacyjne
Strony
placówki oświatowe, dla których organem prowadzącym jest Miasto Łódź. Z uwagi na fakt, że szkoły i placówki prowadzone przez Miasto Łódź nie posiadają osobowości prawnej nie mogą we własnym imieniu występować [...] występowania o środki zewnętrzne dla szkół i placówek oświatowych jest Wspólnota Samorządowa - Miasto Łódź. Zgodnie z powyższym, do występowania o fundusze zewnętrzne upoważniony jest Prezydent Miasta Łodzi [...] zarządzenia dotyczą upoważnienia dyrektorów szkół i placówek oświatowych prowadzonych przez Miasto Łódź do składania jednoosobowo oświadczeń woli w imieniu Miasta Łodzi związanych z wnioskowaniem, zawieraniem więcej