Wystąpią dla Was:
1. Ilona Kozlovska - Event Manager | MiA Catering oraz Centrum eventowe Barcinek
Odpowiada za organizację i koordynację imprez firmowych. Jej działania skupiają się na wewnętrznych eventach, które główną uwagę kierują na pracowników. Z eventami i cateringiem związana jest od kilku lat. Łączy swoje pasje z pracą. Rozkręca portal dla eventowców Know How Event Managera, pisze bloga www.ilonakozlowska.pl. W wolnych chwilach pochłania książki, prasę branżową i podróżuje po Europie.
Temat: "Social media w promocji eventu."
Podczas spotkania dowiecie się jak za pomocą social media sprzedać event i zwiększyć frekwencję.
2. Piotr Janus - Community Manager | Komputronik
Odpowiada za kompleksową komunikację marki ze społecznością. Nadzoruje wszystkie kanały social media związane z firmą Komputronik oraz koordynuje działania podczas największych eventów branżowych, takich jak IEM czy PGA. Jeden z twórców autorskich imprez dedykowanych dla graczy – Komputronik Gaming. Od początku swojej kariery zawodowej związany z mediami społecznościowymi. Walczył z wieloma kryzysami, odpowiedział na tysiące (często niewygodnych) pytań, przeczytał kilka tomów opinii Klientów na temat marek, za które odpowiadał. Równie mocno kocha i nienawidzi Social media.
Temat: "Byłem na otwarciu. Marka pod ostrzałem społeczności, relacja z placu boju."
Miejsce: Niebostan ul. Piotrkowska 17.
Kto przychodzi na nasze spotkania?
Pracownicy agencji social media, freelancerzy, specjaliści od PR, startupowcy ale również ludzie, którzy stawiają dopiero pierwsze kroki w social media. Z każdym spotkaniem pojawiają się nowi ludzie.
Prosimy o dołączenie do wydarzenia na Facebooku.
Do zobaczenia!