Deklaracja dostępności

Deklaracja dostępności

Deklaracja Dostępności

Biuro Rewitalizacji i Mieszkalnictwa. zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Deklaracja Dostępności dotyczy strony Portal Wsparcia Społecznego.

  • Data publikacji strony internetowej:<time id="a11y-data-publikacja" datetime="2021-07-01"> 1 lipca 2021 r.</time>
  • Data ostatniej istotnej aktualizacji:<time id="a11y-data-aktualizacja" datetime="2025-03-31"> 31 marca 2025 r.</time>

Stan dostępności cyfrowej

Ta strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności i wyłączeń wymienionych poniżej.

Niedostępne treści

Niezgodność z załącznikiem

Treści niedostępne - Filmy nie posiadają napisów dla osób głuchych. - Zamieszczone na stronie publikacje w formie plików PDF nie są w całości dostępne cyfrowo, pliki publikowane po 2020-01-01 są dostępne lub mają dodatkowo zamieszczane wersje dostępne. - Brak odpowiedniej struktury nagłówkowej artykułów, treści są uaktualniane przy bieżącej obsłudze strony.

Treści nieobjęte przepisami

- Filmy opublikowane przed wejściem w życie ustawy i dostępności cyfrowej są wyłączone z obowiązku zapewniania dostępności. - Dokumenty tekstowe i tekstowo-graficzne, dokumenty utworzone w programach przeznaczonych do tworzenia prezentacji lub arkuszy kalkulacyjnych, opublikowane przez wejściem w życie ustawy i dostępności cyfrowej są wyłączone z obowiązku zapewniania dostępności. - Mapy są wyłączone z obowiązku zapewniania dostępności. - Treści archiwalne, niewykorzystywane do realizacji bieżących zadań są wyłączone z obowiązku zapewnienia dostępności

Przygotowanie Deklaracji Dostępności

Przygotowanie Deklaracji Dostępności i jej aktualizacja

  • Data sporządzenia deklaracji: <time id="a11y-data-sporzadzenie" datetime="2021-08-06">6 sierpnia 2021 r.</time>
  • Data ostatniego przeglądu deklaracji: <time id="a11y-data-przeglad" datetime="2025-03-31">31 marca 2025 r.</time>

Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny w oparciu o Listę kontrolną do badania dostępności cyfrowej strony internetowej v. 2.2 (docx, 0,12MB).

Raport z informacjami o somoocenie dostępności

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do Biuro Rewitalizacji i Mieszkalnictwa — mailowo rewitalizacja@uml.lodz.pl lub telefonicznie 426385758.

Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.

Zgłaszając takie żądanie podaj:

  • swoje imię i nazwisko,
  • swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
  • dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
  • opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.

Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.

Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.

Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.

Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością

Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.

Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.

Ewentualną skargę złóż listownie lub mailem:

Prezydent Miasta Łodzi,Adres: 90-926 Łódź, ul. Piotrkowska 104,mail: lckm@uml.lodz.pl,telefon: 426384444.

Pomocne mogą być informacje, które można znaleźć na rządowym portalu gov.pl.

Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w Twojej sprawie.

Pozostałe informacje

Dostępność architektoniczna

Dostępność komunikacyjno-informacyjna

Informacja o dostępności tłumacza języka migowego: Urząd Miasta Łodzi realizuje obsługę osób niesłyszących poprzez usługę połączenia w formie on-line, dzięki której w każdej chwili można się skontaktować z tłumaczem języka migowego (wideo-tłumacz). um-lodz.wideotlumacz.pl

Kontakt