Jak złożyć wniosek o potwierdzenie danych lokalu
Jak złożyć i pobrać wniosek o potwierdzenie danych lokalu?
Jeśli wynajmujesz lokal od Zarządu Lokali Miejskich, możesz wykorzystać Potwierdzenie danych lokalu do złożenia wniosku o dodatek mieszkaniowy.
- Złóż wniosek o potwierdzenie danych lokalu kierowany do Zarządu Lokali Miejskich na podstronie: https://wsparcie.uml.lodz.pl/content/konto-mieszkanca/formularze/potwierdzenie-danych-lokalu.
- Wypełnij wymagane dane. Podpisz wniosek. Wniosek zostanie automatycznie przesłany do Zarządu Lokali Miejskich.
- Przesłane dane zostaną zweryfikowane i uzupełnione przez Zarząd Lokali Miejskich (ZLM).
- ZLM prześle odpowiedź na wniosek Twoją indywidualną skrzynkę EPUAP (wskazaną przez Ciebie w Koncie Mieszkańca na Portalu Wsparcie Społeczne lub na domyślną skrzynkę EPUAP).
- Przejdź na stronę https://epuap.gov.pl i zaloguj się:
- Po zalogowaniu przejdź do swojej prywatnej skrzynki EPUAP:
- Przejdź do wiadomości z Zarządu Lokali Miejskich w Łodzi, podpisz Urzędowe Potwierdzenie Dostarczenia (UPS).
- Odbierz pismo – Potwierdzenie danych lokalu.
- Pobierz pismo dysk w formie załącznika w formacie xml:
- Dołącz plik Potwierdzenia danych lokalu do wniosku o dodatek mieszkaniowy.