Zamówienia publiczne

Prowadzący postępowanie: Zarząd Dróg i Transportu
Tytuł zamówienia: "Remont infrastruktury drogowej na terenie miasta Łodzi z podziałem na 7 części". Nr ref.: ZDiT-DZ.2620.6.2021
Wartość zamówienia: Powyżej progu
Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Data i godzina publikacji: 21.04.2021 12:23
Źródło finansowania przetargu: Środki własne
Ogłoszenie o Zamówieniu Opublikowane ogłoszenie o zamówieniu

287 KB

Ogłoszenie o Zmianie ogłoszenia Sprostowanie ogłoszenia o zamówieniu

112 KB

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia (SIWZ) SWZ - Tom I

690 KB

SWZ - Tom II - STWiORB

5 MB

SWZ - Tom III - Formularz Aktu Umowy

543 KB

SWZ - Tom I - Formularze w wersji edytowalnej

642 KB

Części załączników do SIWZ JEDZ

81 KB

Zmiana SIWZ Informacja o zmianie SWZ

2 MB

Informacja o Wyborze Oferty Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej - Część 5

164 KB

Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej Cz. 1,2,3,4

174 KB

Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej w części 7

121 KB

Informacja o Unieważnieniu Postępowania Informacja o unieważnieniu Części 6 postępowania

98 KB

Informacja z otwarcia ofert Informacja z otwarcia ofert w dn. 19.05.2021r.

812 KB

Inne Informacje Identyfikator postępowania na miniportalu

193 KB

Informacja o kwocie przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia

186 KB

CPV Roboty w zakresie naprawy dróg (45233142-6)
Roboty w zakresie nawierzchni ulic (45233252-0)
Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania (45233222-1)
wróć do zamówien publicznych
Kontakt