W związku z nadzwyczajną sytuacją epidemiczną można skorzystać z możliwości zawieszenia ważności migawki.
Jeśli migawka została zakupiono w punktach MPK, punktach usługowych świadczących sprzedaż biletów czy za pośrednictwem biletomatów:
- Wejdź na stronę www.migawka.lodz.pl i wypełnij formularz zawieszenia biletu. Bilet możesz zawiesić:
- jednokrotnie - dla biletów 30-dniowych i krótszych,
- dwukrotnie - dla biletów 90-dniowych i 12-miesięcznych.
- Zaczekaj na mailowe potwierdzenie przyjęcia dyspozycji zawieszenia ważności biletu.
- W przypadku chęci wznowienia ważności biletu ponownie wejdź na stronę www.migawka.lodz.pl i wypełnij formularz wznowienia biletu.
- Masz na to czas do 30 czerwca 2021 r. Wznowienie biegu okresu ważności biletu nastąpi od następnego dnia po złożeniu wniosku lub od dowolnego późniejszego dnia wskazanego w formularzu.
- Zaczekaj na mailowe potwierdzenie o wznowieniu ważności biletu.
Jeśli migawka została zakupiona za pośrednictwem aplikacji i strony zbiletem.pl.
Formularz jest dostępny na stronie zbiletem.pl zbiletem.pl/zawieszenieformularz
- Wypełnij i wyślij formularz. Bilet możesz zawiesić tylko raz.
- Otrzymasz e-mail z potwierdzeniem i unikalnym linkiem do odwieszenia biletu. Zachowaj e-mail z linkiem.
- Bilet nie będzie widoczny w aplikacji.
- Wznowisz swój bilet przez formularz, korzystając z wcześniej przesłanego linku.