Zmiana siedziby Zarządu Dróg i Transportu.
Od 1 lutego Zarząd Dróg i Transportu zlokalizowany będzie przy ul. Tuwima 36. Do tego czasu do usług mieszkańców otwarty jest punkt przy ul. Piotrkowskiej 175.
Trwa obecnie przeprowadzka urzędu do nowej siedziby. W styczniu w miarę możliwości uprzejmie prosimy o kontakt mailowy bezpośrednio z pracownikami
lub przesłanie korespondencji na ogólny adres mailowy zdit@zdit.uml.lodz.pl Z powodu przeprowadzki kontakt telefoniczny i osobisty, może być utrudniony. Przepraszamy za niedogodności z tym związane.
Punkt obsługi w którym wydawane są abonamenty parkingowe dostępny będzie na ul. Tuwima 36 już od 30 stycznia 2023 r. Do tego dnia do Państwa usług dostępny jest punkt przy ul. Piotrkowskiej 175 (wejście z ulicy).
Zachęcamy również do korzystania z e-sklepu https://lodz.e-abonamenty.pl/ w którym dostępne są wszystkie abonamenty parkingowe.
Dokumenty w formie papierowej można składać bez zmian w kancelarii Centrum Usług Wspólnych obsługującym Zarząd Dróg i Transportu w budynku przy
ul. Piotrkowskiej 173/171 (wejście od al. Kościuszki). Od 1 lutego dokumenty przyjmowane będą również na ul. Tuwima 36 (wejście z ulicy).
Od 1 stycznia 2022 r. obowiązują nowe numery kont bankowych Urzędu Miasta Łodzi. Prosimy o zapoznanie się ze zmianami w zakładce Wnoszenie opłat.
Dla Państwa wygody większość spraw, można załatwić w Zarządzie Dróg i Transportu drogą elektroniczną za pośrednictwem platformy ePUAP lub przesyłając pisma i wnioski na adres zdit@zdit.uml.lodz.pl
Skrzynka ePuap Zarządu Dróg i Transportu:
/39uj2iyk9g/SkrytkaESP
W przypadku wniosków:
- o zajęcie pasa drogowego
- o uzgodnienie lokalizacji / przebudowy urządzeń infrastruktury technicznej niezwiązanych z potrzebami zarządzania drogami lub potrzebami ruchu drogowego, w pasie drogowym drogi publicznej/ na terenie drogi wewnętrznej
- o wydanie zezwolenia na lokalizację w pasie drogowym drogi publicznej/terenie drogi wewnętrznej obiektu budowlanego, reklamy lub elementu obiektu budowlanego
- o wydanie zezwolenia na lokalizację lub przebudowę zjazdu z drogi publicznej lub dojazdu z drogi wewnętrznej.
należy składać wnioski za pośrednictwem platformy ePUAP, listownie na adres Zarząd Dróg i Transportu, ul. Piotrkowska 173, 90-447 Łódź lub osobiście w kancelarii Centrum Usług Wspólnych obsługującej Zarząd Dróg i Transportu. W tych przypadkach nie ma możliwości przesłania wniosków mailowo.
Od dnia 1 marca 2022 r. Kancelaria Centrum Usług Wspólnych znajdująca się przy ul. Piotrkowskiej 171/173 (wejście od al. Kościuszki 104a), obsługująca Zarząd Dróg i Transportu, jest otwarta w godzinach: poniedziałek, środa-piątek: 9:00-15:00, wtorek: 9:00-17:00.
Natomiast wydawanie biletów specjalnych możliwe jest wyłącznie w punkcie MPK-Łódź przy ul. Tramwajowej 6 od poniedziałku do piątku w godz. 7:00 - 18:00.
Baza Wiedzy Zarządu Dróg i Transportu na stronie Łódzkiego Centrum Kontaktu z Mieszkańcami
Informacje o sposobie załatwienia poszczególnych spraw znajdzie Państwo na stronie: https://uml.lodz.pl/komunikacja-i-transport/zalatw-sprawe/
Informacje o wszystkich sprawach podejmowanych zdalnie przez Urząd Miasta Łodzi dostępne są na stronie: https://bip.uml.lodz.pl/urzad-miasta/zalatw-sprawe-urzedowa/formularze-elektroniczne/
Zarząd Dróg i Transportu
ul. Piotrkowska 173
90-447 Łódź
NIP: 725-18-59-255
REGON: 473170052
Dyrektor Zarządu Dróg i Transportu - Ewa Katarzyna Puczyńska
Zastępca Dyrektora ds. Uzgodnień - Marcin Woźniak
Zastępca Dyrektora ds. Eksploatacji - Sławomir Niżnikowski
Zastępca Dyrektora ds. Transportu - Maciej Sobieraj
Zastępca Dyrektora ds. Inżynierii Ruchu - Tomasz Grzegorczyk
Statut Zarządu Dróg i Transportu
Regulamin Zarządu Dróg i Transportu
Zmiana regulaminu Zarządu Dróg i Transportu z dnia 22 czerwca 2021 roku
Zmiana regulaminu Zarządu Dróg i Transportu z dnia 8 września 2021 roku
Zmiana regulaminu Zarządu Dróg i Transportu z dnia 25 lutego 2022 roku
Zmiana regulaminu Zarządu Dróg i Transportu z dnia 21 lipca 2022 roku