Zarząd Dróg i Transportu w Łodzi zaprasza do składania ofert na:
"WYKONYWANIE W 2025 R. USŁUG W ZAKRESIE ODBIORU Z MIEJSCA PRZECHOWYWANIA I DEMONTAŻU POJAZDÓW USUNIĘTYCH Z DRÓG ZNAJDUJĄCYCH SIĘ NA TERENIE MIASTA ŁODZI"
Przedmiotem zamówienia jest odbiór z miejsca przechowywania i demontaż pojazdów usuniętych z dróg znajdujących się na terenie Miasta Łodzi w trybie art. 50a i 130a PRD, które stary się własnością Gminy Miasta Łodzi na mocy art. 50a PRD lub stały się własnością Miasta Łodzi na podstawie postanowień sądu o przepadku pojazdu na rzecz Miasta Łodzi, a co do których podjęto decyzję o ich likwidacji.
Termin składania ofert upływa 30.01.2025 r. o godz. 15:00. Oferty otrzymane przez Zamawiającego po tym terminie nie zostaną rozpatrzone.
Zaproszenie do złożenia oferty
Załącznik nr 1 do zaproszenia - Formularz ofertowy
Załącznik nr 2 do zaproszenia - Wzór umowy
Załącznik nr 3 do zaproszenia - Klauzula Informacyjna z art. 13 RODO art. 13
Załącznik nr 1 do umowy - Obowiązek informacyjny Zamawiającego